gronstacity -

Äntligen Söndag!!

PUBLICERAT ♥2009-03-22 @ 09:55:13
Så vi får gå på specialsök  =0)
Just nu håller jag på att tvätta, ta reda på en massa tvätt, fortsätter med städningen, jag gör ju allt för att tiden ska gå så klockan blir 13 nångång!!
Nä nu ska jag fortsätta...
Men bara en historia först =0)

"Karin var i 40 års åldern och fortfarande ogift.
Hon hade liksom bara svårt att träffa män.
De män hon mot förmodan träffade visade sig vara skitstövlar. Till slut så bestämde hon sig att sätta in en annons i tidningen.

Hon skrev:
"Söker en man som inte kommer att slå mig, som inte kommer att lämna mig och som är bra i sängen."

Flera dagar gick och hon hade inte fått något svar på annonsen. En dag när hon tvättade knackade det på dörren. Hon gick upp och öppnade dörren och där såg hon en man i rullstol som varken hade armar eller ben.

- Kan jag hjälpa dig, frågade hon?
- I'm the man of your dreams! Sa han.

Hon blev förvånad.
- VA?
- Jag läste din annons i tidningen och jag är den perfekta mannen.
- Jag kan inte slå dig eftersom jag inte har några armar.
- Jag kan inte lämna dig eftersom jag inte har några ben.
- Men är du bra i sängen då? Frågade hon.
- Hur tror du jag knackade på dörren?!
"


Ha en bra dag alla & kram på Er!!



PS: Min blogg syns bäst i Firefox, i explorer blir mina bilder lite suddiga...

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0