gronstacity -

Det smyger ett...

PUBLICERAT ♥2009-03-22 @ 18:13:27
lodjur omkring här på Grönsta men det är inte så konstigt med tanke på att det ofta brukar vara 4 rådjur här!! Jag har själv inte sett lodjuret utan det var grannen. Jag skulle ju också vilja se ju. Jag tycker att lodjur är så fina!!

Nu ska jag fara & hämta Nicoline hos en kompis & sen hem & fortsätta med middagen som idag blir köttfärssås & spagetti, mums fillibabba =0P

Specialsöket gick kanonbra idag!! Skojigt som vanligt!!  Lite extra skoj blev det också, för Lillgubben tyckte att Hundfröken inte hade tvättat sina ögon ordentligt Lillgubben är ju bara helt sanslös =0)

Ha en bra kväll =0)

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0