gronstacity -

~Sjukling~

PUBLICERAT ♥2009-03-19 @ 09:06:39
Idag är minsta tösen hemma från skolan, ont i halsen & snorig!!

Det ser ut att bli ännu en kanondag med sol =0) HÄRLIGT!!

Igår beställde  jag ett nytt tjänstetecken till Lillgubben, ett med hans namn på =0) Det blev färgen NeonGul & Blå, Jag tror att han kommer att passa perfekt i dom färgerna, det är han, liksom!!



Nu ska jag ta reda på tvätten sen ska jag krypa ner med min lilla prinsessa & mysa lite =0)

Ha en ljuvlig dag & kram på Er!!




koMMenTarer
Postat av: Gazton

Hoppas att din lilla stumpa blir frisk snart igen..

söt bild på en knasig hund =)

2009-03-19 @ 20:37:40
URL: http://gaztons.wordpress.com/
Postat av: Lise-Lotte

Jag vet att du inte skrivit fel, det heter TjänsteTECKEN eftersom det betyder jobb för Dahnino.Ja till hösten ska han få leta kantareller åt tanten ;O)FAN va GOTT ÄLSKAR kantareller jag.PUSS PUSS

2009-03-20 @ 09:34:31
URL: http://www.alpackorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0