gronstacity -

Hmm...

PUBLICERAT ♥2009-05-06 @ 07:53:22
Fortfarande ingen telefon & internet... Igår hade Telia skickat ut en tekniker som skulle kolla upp vart felet ligger, igår?? En vecka efter det att jag felanmälde telefon... Det som gör mig lite brydd är att, vilken tid det tar... förut när jag har gjort en felanmälan så har det åtgärdats snabbt, en gång t.o.m på en lördag!!?? Ja det är väl ändå rätt så bra, för jag har ju iallafall mobilt internet =0) Men det funkar ju sådär... Lite segt... men bättre det än att vara helt utan iallafall =0)

Solen skiner & det ser ut att bli en ljuvlig dag idag =0)

Kram på Er & ha det gott!!


koMMenTarer
Postat av: Anonym

läs och komentera vet´ja:D

2009-05-07 @ 20:10:43
URL: http://hannorochalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0