gronstacity -

Jag har inte mått något...

PUBLICERAT ♥2009-05-04 @ 22:16:26
vidare idag =0( Det började i morse halv 6!! Krasslig i magen, så jag fick springa ett x antal gånger till, ja ni vet vart ;0P Sen har jag mått illa till & från HELA dan... Jag provade att äta fil på em & det fick stanna kvar i magen =0) Illamåendet försvann, ett tag =0/  Jag mår fortfarande illa till & från men det jag åt nu ikväll ligger fortfarande kvar i magen =0) Det känns som om det är feber på gång för jag känner mig lite konstig..., så jag ska ta & krypa ner under täcket & hoppas att jag somnar fort & vaknar PIGG imorgon =0)

Kramar till Er!!


koMMenTarer
Postat av: Gazton

Usch! Det lät inget trevligt, har du ätit nå dumt? Du kanske har varit i det där snuskvattnet med benen och käkat?? =D

Skämt å sido, hoppas du mår bättre. Inge kul att va dålig i magen varken för 2 eller 4 benta.

2009-05-06 @ 01:29:33
URL: http://gaztons.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0