gronstacity -

Idag har det varit...

PUBLICERAT ♥2009-11-24 @ 21:39:58
en sån där dag då allt ska göras på samma dag...
Klockan 14 så drog jag & Lillgubben upp till Fränsta & gick långpromis innan jag skulle hämta upp Steffen när han slutade skolan kl 15.45, han skulle klippa sig kl 16!! Efter det så var det bara att blåsa hem & göra en snabbmiddag, hamburgare med bröd!! Packa ridkläderna till Nicoline & ta med dom på ridskolan när jag skulle skjutsa dit J till kl 18!! Nicoline stannade kvar på ridskolan efter pulsslaget, pulsslaget = eleverna får välja mellan olika aktiviteter & Nicoline valde ju såklart ridning =) Efter det blåste jag hem till mammis & plockade upp Lillesyrran med mammis katt som vi skulle fara iväg & få kastrerad kl 18.30, sen hem med katten & skjutsa hem Lillesyrran sen vidare till Fränsta & handla & sen tillbaka till ridskolan & hämta Nicoline & J sen hem, vi kom hem ca kl 21!! Pjuh vilken dag!! Det tar på att flänga hit & dit...



nu ska jag äta, jag hann inte göra det förut så jag är ganska så hungrig kan jag säga!!
Kram!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0