gronstacity -

Just nu...

PUBLICERAT ♥2009-11-10 @ 13:49:56
så ser det ut så här på min gård...

Dom började gräva där vi trodde att avloppsledningen på ett ungefär skulle gå,  (enligt ritningen) men tji fick vi för där fanns det ingenting???




Det blev till att gräva breve huset & lite under huset för att se hur ledningen gick men det syndes inte vart den gick ut??


SÅ, det blev till att gräva mer breve huset & vidare nerför slänten för att där nere koppla ihop mitt avlopp (som nu blir helt nytt ) med ett annat rör som går där, som går vidare till slambrunnen!!




Jag & Lillgubben har varit ute sen ca 7.30 i morse & vi kom in när klockan var nästan halv 1!!
NU känner jag vad trött jag är, sov dåligt inatt,
det blev bara 3 timmars sömn & sen vara ute
i ca 5 timmar i friska luften, det tar på =)

När vi kom in så gick Lillgubben direkt & la sig i sängen &
somnade som en liten gris =)
Jobbigt att kolla på när det grävs ;)


Nää, nu måste jag hitta på nåt annat än att sitta här...
för annars har jag snart ett tangentbord i pannan, he,he, ;)

Kram!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0