gronstacity -

Min mobil...

PUBLICERAT ♥2009-11-19 @ 06:59:56
krånglar, IGEN!! Första gången den började krångla så slog den bara av hur som helst, den hängde sig så man fick slå av & på den, tröttsamt!! Jag skickade in den & den blev fixad, den fungerade bra länge men sen slutade touchknapparna att fungera, ibland fungerade dom efter att jag hade provat typ 1000 gånger, jag skickade in den & fick en ny Sony Ericsson K850i & den hämtade jag fredagen den 6 november... Igår började den att krångla, stjärnaknappen & knapp 9 fungerar ej... Alltså den höll inte mer än ca 12 dagar, dålig telefon!!  Hmm, bara krångel... Så nu hoppas jag på att få en annan mobil istället!! Tur att det går på garantin iallafall =)
Jag har hört många som har haft trassel med just Sony Ericsson K850i!!

Nu måste jag skjutsa barnen till bussen & sen göra mig klar innan vi ska dra till stan!!
Ha en bra dag!!
Kram

koMMenTarer
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Ja fy fan min skriker också som ett jon. Haha men det är rätt roande ibland. :P men inte när han överröstar tv:n.



Vart det bättre med lukten efter kastreringen?



Låter bra. Den kommer upp ikväll nångång. :)

Nu ska jag städa.

Ha det bra idag. :)

2009-11-20 @ 13:04:50
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Nillah

*Svar till Tant Kim | Bloggdesigner*: Jag kan inte minnas nåt om lukten för våran springer ju ut & in som den vill, jag har en kattlucka =)



2009-11-20 @ 16:38:42
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

JAha ni har en ute katt. ;)

2009-11-20 @ 17:54:19
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0