gronstacity -

Ojsan vad svårt!!

PUBLICERAT ♥2009-11-04 @ 08:57:05
Nu har jag äntligen valt ut 12 kort till fotoalmanackan, det var inte lätt kan jag säga!! Det blev ju inte direkt lättare av att dom har gjort om, så nu finns det ju hur mycket som helst att välja på, bakgrunder, clipart, text osv, Förra året så valde man på vilka månader korten skulle sitta & en & samma bakgrund på alla månader, klart!! Enkelt!! Hmm, hur ska jag hinna få klart detta innan jul?? Jo, det är ju roligt men man har ju såå himla svårt att bestämma sig när det är mycket att välja på... Jag ska väl fortsätta med fotoalmanackan så att den blir klar nångång =)

Ha en bra dag, kram!!


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0