gronstacity -

Dåligt!!

PUBLICERAT ♥2009-10-31 @ 14:14:56
Det är dåligt med uppdateringar här... Men jag lever iaf ;)
Jag har inte suttit vid datorn så mycket heller den senaste veckan!!
Det beror på att jag har pysslat med annat ;)

Funderar mycket om detta kring avloppet... Det funkar ju behjälpligt, så att man iaf kan tvätta nån maskin, diska, duscha typ blöta sig, slå av vattnet, tvåla in, skölja av, slå av vattnet, & man törs ju absolut inte spola ner nåt papper i toan för tänk om det skulle bli helt stopp, då blir man ju tokig ju... NÅT är det ju som är fel, men VART sitter felet & VAD är det som är fel?? Jag hoppas att det ska ordna sig & att det inte blir allt för dyrt...

Ha det bra & Kram ♥

koMMenTarer
Postat av: Therese [ Tescho ]

Svar: Skönt att du fick ordning på det :)



Jo, mina kommentarer uppfattar koderna istället, dvs man kan html-koda i mina kommentarer..

2009-11-01 @ 11:50:33
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0