gronstacity -

Avloppet är...

PUBLICERAT ♥2009-09-08 @ 22:38:20
fixat men jag törs inte ropa hej än... Det var mycket strul innan han till slut fick till det!! Han sa även att han inte var helt säker på att det var okej... men än så länge funkar det, peppar,peppar!! Men vilken dag... Jag var HELT SLUT när allt var klart!! Man kan ju inte äta eller vara normal när det blir nåt sånt här ju!! Men nu har jag en toa som är renare än ren =0) Inget ont som inte har nåt gott med sig ;0) Så nu hoppas jag verkligen att det funkar så att jag inte har städat järnet i onödan...



Somnade till en stund framför teven förut & vaknade med världens hosta, en kiknande hosta liksom, också smakar det "sjuk" när jag hostar, nää, jag får inte bli sjuk nu, fy vad onödigt!! Kanske man har andats in för mycket avlopps-stank, så att det är nåt sånt som ska ut, japp SÅ är det ;0)

Kram!!






koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0