gronstacity -

Avloppet tar inte...

PUBLICERAT ♥2009-09-07 @ 10:45:43
undan som det ska göra... Rätt som det är får man ha gummistövlar på sig när man ska på toa =0/ Hela toagolvet FULLT med vatten!! Inte skoj!! Detta fixades i onsdags & först verkade det som om det var okej men serru det var det ju inte... Så jag hoppas att dom dyker in idag eller imorgonbitti & fixar detta igen!!



Jag fick nyss hem en sjukling, Steffen har ont i halsen & hosta!! Jag hade sån TUR, att när han ringde & ville bli hämtad så var mammis i Fränsta så hon skjutsade hem honom!! Hoppas att detta är något som går över FORT!! Det är ju inge skoj att vara sjuk heller!! Än så länge har iaf JAG klarat mig & det är ju TUR, eftersom att det är jag som håller ställningarna här hemma ;0)

Nu ska jag ta hand om min sjukling!!

Kram!!






koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0