gronstacity -

Ljuvligt att ha...

PUBLICERAT ♥2009-09-17 @ 09:09:46
bil igen =)
Bilen går så TYST, så här tyst har den aldrig gått??... Ovant!! Nu är det bara resten kvar, fylla Ac'n (det blir idag), byta kamrem, fläktrem, tändstift, olja, försöka få till instrumentpanelen som är glapp, (jag ser inte hur fort jag kör, hur mycket bensin det finns osv...) mm, mycke kvar att fixa men det är ju iallafall en liten bit på väg & framför allt, jag kan ju iallafall använda bilen =)

Jag misstänker att Ac kompressorn har varit dålig länge, länge, för min bil har alltid haft ett sånt högt ljud, liksom!! För ett par år sen så byttes det nåt lager i generatorn, det blev bättre ljud men ändå inte helt bra, så jag misstänker att Ac kompressorn har levt om, kanske, ända sen jag köpte bilen... Men nu på slutet lät den ju fruktansvärt högt!! Nu är det bara att hoppas att det inte går sönder nå mer dyrgrejjer!!

När Lillbror hade fixat bilen så for Nicoline, Johanneh & jag in på Max & mumsade i oss lite käk innan vi for hem =) Jag åt kycklingnuggets, jag tycker att det är såå gott & dom har så goda dressingar att doppa i på Max!!

Jag börjar känna mig lite, lite, piggare iallafall =) Känns ju skönt, jobbigt att vara sjuk, allt hamnar ju efter, liksom!! Man får väl ta lite i taget så blir det nog bra =)

Kram!!




koMMenTarer
Postat av: Tant Kim - Bloggdesigner

Nej det är inte datorn som är paj bara grafikkortet så datorn har jag ju. Har ett inbyggt grafikkort i moderkortet men det är inte lika bra som det jag hade. Så jag hoppas verkligen att dom hittar något fel på det annars så debiteras jag med massa pengar. Men något fel måste det vara ju. :) nej så sant idag klarar man sig inte utan datorn. :P

2009-09-18 @ 16:00:58
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0