gronstacity -

30 April & min...

PUBLICERAT ♥2010-04-30 @ 10:57:30
mammis fyller år idag, så ett JÄTTEGRATTIS till dig ♥
Hon är såå himla gullig, hon ska bjuda MIG på mat fastän det är HON som fyller år =)

Annars då? Jo, det är FULL fart varje dag =)

Han är ju för rolig Raven, när jag slår på dammsugarn så kommer han som ett skott & börjar letar korv uppe på dammsugarn, hi,hi, ;) Självklart så får han ju en liten korvbit då & då =)

Igår fick han åka ensam bak i bilen, det var väl inte så där jättepoppis men det blir nog =)

I morse fick Raven & Dahnino följa med när jag skjutsade ner Nicoline till deras kusin, hon ville kliva på bussen där istället, Raven gnällde lite då & då men han är duktig ♥


Sötis ♥


Sylvassa gaddar, men han bits inte så himla mycket ändå & bits han så går det att få honom intresserad av en leksak att bita i istället =)


Hittar allt ;)


Men han tyckte att den var väldigt skoj att leka med!! Ungefär som när en katt har fångat en råtta =)


Jag tycker att det ska vara otäckt att bita i den där, men inte...


Tussilago =)


Busgrabbarna♥


Man får många goa skratt, flera gånger om dan, ha,ha, ;) Ett gott skratt förlänger livet sägs det, jag kommer att leva föralltid ;D




ALLT som Dahnino har vill Raven också ha, hi,hi, ;) SÖTISAR♥


Där Dahnino är...


...är Raven, för det mesta iaf ;)


Raven tycker att Lillfis är en skojjig typ, hi,hi, ;)


Men Lillfis tycker mest att han är jobbig för han kommer väl ihåg hur Dahnino var när han var liten, tuggade på han mest hela tiden, hi,hi, =) (Han gjorde ju inte illa Lillfis för han klöste inte ifrån & höll sig inte undan heller för den delen, ha,ha, så det var nog inte såå farligt att bli tuggad på, men han kanske fick nog av det då, så det är väl därför han tycker att Raven är lite jobbig)


Men kom ner då, så jag kan tugga litte på dig, sitt inte bara där...


Kram ♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0