gronstacity -

Ännu en HEL dag...

PUBLICERAT ♥2010-04-21 @ 22:32:05
ute =) Det är fortfarande lite kyligt i luften men det är ju bara att klä på sig =)

Nu ikväll så har vi börjat satt kycklingnät på inhängnaden!! När Raven upptäcker att han inte kommer ut, där han för det mesta smiter ut, så gnäller han, lilla spelevink där ;)


Jag var till mammis & hämtade både nät & kompostgaller, TACK!!, söta mammis för det ♥

Det tar på, att vara ute hela dagarna, jag blir trött & grabbarna blir också trött =) Raven har lagt sig, så nu hoppas jag att han sover tills imorgonbitti!!

Hoppas att det blir bra väder imorgon också, vi har ju verkligen haft tur med vädret sen vi fick hem Raven =) Jag kommer ihåg när Dahnino kom till oss, då "bodde" jag också ute, men då regnade det mest hela tiden, men det vara bara att stå där med paraply & se glad ut, hi,hi, ;)

Nää, bäst att jag lägger mig NU, innan jag har tangentbordet i pannan, ha,ha, ;D

Natti,natti, suss gott!!
Kram ♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0