gronstacity -

Dahnino!!

PUBLICERAT ♥2010-04-28 @ 08:34:06
Det började för ca 3 dagar sen... Han är så där "konstig" igen... Han skäller & gnäller vid staketet, ligger klistrad vid grinden, kraffsar på staketet, hoppar upp mot staketet, jag måste ha stenkoll på honom, det går inte att lämna honom ute ensam, inte ens en enda sekund!! Igårkväll när vi lagt oss så började han att skälla & gnälla vid dörren, jag gick upp & hämtade honom & han fick lägga sig på golvet breve mig & han låg kvar??? Han gnällde ett par gånger men jag sa med lite grövre röst: Du, lägg av!! Han somnade & var lugn hela natten =) I morse när vi var ute så var han inte till grinden eller satt vid staketet, men dagen är ju lång ;)

Förra gången han var på det här viset så fick jag tipset av Hundfröken att när han satt vid dörren & skällde & gnällde så skulle jag ta honom till ett annat rum & säga åt honom att ligga ner & se till så att han låg kvar där!! Jag började att prata om kastrering, men det tyckte hon inte att man skulle ta till i första hand, om det kanske gick att lösa på annat sätt!! När jag fick tipset så tänkte jag, ja,ja, det funkar på andra hundar men på min kommer det inte att funka... Tänk så fel jag hade, för det FUNKADE & det funkar ju även denna gång =) Förmodligen så är det löptik som ställer till det, när han blir på det här viset...

Sötgubbe♥


Just nu sover Grabbarna♥ men snart är det fullt ös här igen =)
När dom vaknar ska vi ut i det härliga vädret =)

Kram♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0