gronstacity -

HÄRLIGA väder!!

PUBLICERAT ♥2010-04-12 @ 15:23:44
Vilket väder, sol & klarblå himmel!! Det är ju kanon nu när man liksom "bor" ute, hi,hi, ;)

Raven somnade vid 23 tiden igår kväll, han vaknade till strax efter 01 men somnade om & sov till 5.15 i morse!! Ut & han gjorde ifrån sig nästan på en gång, både det ena & det andra ;) INGEN olycka inne än så länge =D

När vi är ute & Raven blir trött så springer han upp på bron & gnäller, då vill han in & sova men ibland så låter jag honom vara & då lägger han sig & somnar på bron, man måste ju ta vara på såna här fina dagar!!

Raven sover som en liten gris just nu & då måste man ju passa på att hinna med så mycket som möjligt =)


Vänta på mig brorsan =)


Dom är ju såå söta tillsammans ♥♥


Ska vi leka brorsan, kom an då, voff, voff, ha,ha, ;D


A jag ångrar mig, jag glömde visst bort hur stor du var, hjääälp =P


(Dahnino är försiktig med honom, tänkte bara så ni inte tror att han jagar järnet efter Raven för det gör han inte, han springer bara efter i typ 2 steg, sen hittar Dahnino på nått annat)

Det är alltid lika spännande att kolla vad Dahnino har för sig, man kan ju alltid lära sig nått skoj, hi,hi, ;)


Det blir inte så mycket sitta vid datorn nu, så risken för sittsår är minimal, ha,ha, ;D

Kram ♥

koMMenTarer
Postat av: Ewa Carlefred

När man är stor måste man vara snäll.....

Tänkte bara på TV-reklamen =)

Kul att du uppdaterar med bilder // Ewa

2010-04-12 @ 18:14:13
URL: http://www,oskarsgarden.se
Postat av: Marie Louise med Jallu

Hej! Vad kul att det går bra med Raven! Brorsan Jallu hälsar. ;)

Jag länkar till er från bloggen om det är ok! :)



MVH ML & Jallu

2010-04-12 @ 19:25:00
URL: http://jallukulta.wordpress.com/
Postat av: ninna

Vilka härliga bilder på vovvarna!

2010-04-13 @ 08:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0