gronstacity -

Jag duschade Raven =)

PUBLICERAT ♥2010-04-30 @ 18:40:24
Inte för att han var skitig utan bara ändå, liksom =)
Det gick iaf skapligt, pep till nångång bara, men i det stora hela så gick det BRA!! Jag hade ju givetvis med mig korv, hi,hi, ;) Jag provade att slå på hårblåsen för att se om han reagerade men det gjorde han inte & han blev inte brydd att jag blåste med den på honom heller, vilken kille =D

Blötsork ;)


Här har vi Lillfis igen då & han är ju såå skojjig ;)


Men Lillfis försökte "klappa till" Raven så han drog, hi,hi, =)


Men dit igen bara & smaka litte på katta, ha,ha, ;D


Lillfis fick nog & hoppade över stängslet...


... & Raven ser ledsen ut, & undrar säkert varför katten stack, ha,ha ;)


Kikar när Lillfis springer ner för slänten!!


Kram ♥

koMMenTarer
Postat av: åsa modén

Hejsan du otroliga fotograf,vilka otroligt fina foton du tar på dina husdjur.Ja nu njuter jag igen när jag kan följa dina smä äventyr.MVH ÅLGA

2010-04-30 @ 21:46:32
Postat av: Pernilla, Matte till Raven

Svar till Åsa: TACK gulliga du =) Mm, MYCKE bilder blir det, hi,hi, ;) Alla inlägg (nästan iaf) som innehåller bilder ligger under kategorin bilder, tänkte bara så att du vet, liksom =) KRAM

2010-04-30 @ 22:20:28
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0