gronstacity -

Kl 15.15

PUBLICERAT ♥2010-04-10 @ 18:24:43
Kl 15.15 kom vi hem med Raven♥ Resan gick JÄTTEBRA, han gnällde bara dom 5, 10 första minuterna =) Sen somnade han & sov i ca 45 min så då var det dax att stanna & ut, han pinkade nästan genast!! Nästa stopp blev i Stöde!! INGET kräks heller!! Det gick jättebra när Raven träffade Dahnino♥♥

Första stoppet =)


Andra stoppet blev i Stöde!! Här passade han på att tugga lite gräs också, hi,hi, =)


Sötnosar ♥♥


Just nu ligger Raven & sover som en liten gris på min Helly Hansen kofta =)


Raven är en riktig Pussgurka, hur go som helst!!
Kram ♥

koMMenTarer
Postat av: Carita

Vilken sötnos det är nog första gången jag inte blir valpsjuk, det kanske beror på att jag har en egen valp eller????

2010-04-10 @ 20:46:01
URL: http://www.hundsupport.com
Postat av: Nillah

Svar till Carita: Jag förstår att du inte blir det & det beror nog på att du har en valp redan, hi,hi, ;)

2010-04-10 @ 22:19:16
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0