gronstacity -

SNOPET ;)

PUBLICERAT ♥2010-04-22 @ 11:28:37
För lilla vilden när han inte kom ut, hi,hi, ;)


Men vi är ju inte klar än, så han kan ju ta sig ut på andra ställen, men snart så, kan han inte det, hi,hi, ;)
Ska fixa mera kycklingnät =)

Träffade på Lillfis ("Knorr-Johan")...


passade även på att smaka på katten ;)


Men Lillfis drog järnet & Raven efter & naturligtvis ut genom stängslet... Men när jag busvisslade så kom han som ett skott =)


Busar järnet med brorsan =)




Vilken stil, ha,ha, ;)




Så fort halsbandet åker på så kliar han på det... Man skulle ju kunna tro att han har loppor, hi,hi, ;)




Blev väckt i morse kl 3.45 av världens pusskalas♥ Då var det bara att hoppa upp & hoppa i stövlarna & ut, Raven gjorde både det ena & det andra, duktiga kille =) Vi la oss igen när vi kom in & han somnade om & sov till kl 6, SKÖNT måste jag säga =)

Grabbarna sover som små grisar, det tar på att vara ute mycke =)

Jag skulle ju ha passat på att vila jag med, men man har ju massor att göra...

Kram♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0