gronstacity -

Hoppsan visst...

PUBLICERAT ♥2010-03-29 @ 00:53:09
Jag glömde att jag hade börjat blogga igen, hi,hi, ;)

Dagarna går ju såå himla fort så man hinner ju inte med ju...
I bland skulle jag vilja stoppa tiden så man hann med i svängarna, liksom ;)

Jag tänker bara på hur stor barna är, Steffen blev ju 15 år den 15 februari, Nicoline  blev 13 år den 7 februari & minstingen Johanneh, hon fyller 10 år den 14 augusti!! Men jag känner mig inte som en dag över 20, typ, hi,hi, ;)

Dahnino blir ju snart 3 år, 3 ÅR?? Jag tycker att tiden har gått såå fort med honom, jag tyckte nyss att han bara var en liiten plutt & nu är han en stoor plutt =)





Nu är det dags att krypa ner under täcket & försöka sova =)

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0