gronstacity -

Äntligen så är det onsdag =)

PUBLICERAT ♥2010-05-05 @ 11:42:04
Kl 18 så är det dags för mig & Raven att börja på kurs, specialsök, jag går det tillsammans med honom istället för en "vanlig" valpkurs, för specialsöket ger såå mycket mer!! så som, kontakt, samarbete, koncentration, nyfikenhet, & framförallt så är det ROLIGT både för mig & hunden, hunden får ju göra det den tycker BÄST om, använda snoken =) Det ska bli såå spännande att köra denna lilla knatte på banan, ni får höra senare hur det gick =)

Trodde väl inte mina ögon när jag såg detta... Att Raven kunde somna fastän Lillfis fanns breve!!


Kram ♥


koMMenTarer
Postat av: Linda

Ligger du på tältsäng nu förtiden?eftersom säng värka va upptagen.Dom ser ut att ha det väldigt skönt i varje fall

2010-05-06 @ 12:02:17
Postat av: Pernilla, Matte till Raven

Svar till Linda: Nej då, inte än iaf, hi,hi, ;) Men det kanske blir när den lille blir större, ha,ha, ;)

2010-05-06 @ 15:24:42
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0