gronstacity -

ÅSKA!!

PUBLICERAT ♥2010-05-15 @ 10:48:54
Igår så åskade det här, inge våldsamt utan littegrann bara!!
Dahnino har aldrig brytt sig om när det har åskat, han brukar t.o.m ligga ute på bron & sova fastän det åskar =) Raven reagerade inte alls på åskan, skönt =)
Nu när vi var ute så hörde jag några skott från skogen men Raven regerade inte på det heller, bra, för det brukar ju höras lite skott då & då här omkring!!

Jo, jag glömde ju att berätta hur det gick på kursen i onsdags!! Det gick kanonbra =) Även att han hade burkar med störningar i, bla pepparkaka & choklad men han stannade vid teet, vilken kille alltså =) När vi var ute & väntade på att det skulle bli våran tur så drog han mot huset & gnällde, så jag antar att han gillar att jobba!! Sista gången vi körde så hoppade han upp på bordet alldeles själv, först står det ett lägre bord & sen bordet med banan på, snacka om att jag blev paff, hi,hi, =) (jag har lyft upp honom på bordet, för han är ju så liten ju) Han kom väl upp själv för att han har såå låååånga ben, ha,ha, ;)


När vi skulle hem så gnällde han & ville tillbaka in igen, hi,hi, sötis

Bilderna har jag lånat av Carita, tack så mycket ♥

2 gånger har han hoppat upp på en köksstol & sen upp på bordet, tokfrans, ha,ha, ;)

Nu för tiden så kallas han för det mesta för Långben, hi,hi, ;)


Kram♥

koMMenTarer
Postat av: Sofie

Han är ju så söt, och va roligt att han är så duktig på kursen :)



Kram

2010-05-16 @ 11:53:08
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0