gronstacity -

I morse kl 3.45...

PUBLICERAT ♥2010-05-17 @ 12:01:25
tyckte Raven att det var dax att kliva upp... Ut & han gjorde ifrån sig både det ena & det andra ;) Duktiga kille =) När vi kom in så somnade han om & sov till 6.15, den lilla råttan, ha,ha, ;D

Det börja kännas nu att man har varit vaken i 8 timmar, trött som tusan!! Tänkte lägga mig när Raven somnade strax efter 8, men nää, då sätter man sig vid datorn istället, dumt värre... Just nu sover han men inte såå länge till skulle jag tro, han ska äta kl 12 & jag tror att han har en inbyggd matklocka, typ, sover aldrig över en måltid, ha,ha, ;)

Dahnino hade en pinne, jag behöver inte säga mer va?? Ha,ha, ;D






NU vaknade han, här kan vi snacka om precis på sekunden, hi,hi, ;)

Kram ♥

koMMenTarer
Postat av: Ewa Carlefred

Ljuvlig bild på Raven längst ner <3.

Och den han låg i korgen med Dahnino var ju underbar <3.

Ha det fint // Ewa med flock

2010-05-19 @ 09:37:00
URL: http://www.oskarsgarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0