gronstacity -

Alltså...

PUBLICERAT ♥2010-09-12 @ 15:49:36
verkligen vad jag är dålig på att blogga... Men dagarna går så fort, så man hinner inte med, liksom ;) Kursen i onsdags gick kanonbra :D Carita la ut svamp ute, på 2 olika ställen, när jag sa till Raven "Leta svamp" så han ner med snoken direkt & hittade svampen på båda ställena, utan problem :D Vilken kille alltså, stolt blir man :)
Vi körde inne på banan också & det gick också kanonbra :D

Men att få på Raven tjänstetecknet går ju mindre bra, ha,ha, ;)


Måste ju bara bära runt med det på bordet först, hi,hi, ;)


Tokfrans ;D ♥


Här ligger han såå snällt & väntar när jag står & delar godiset i bitar :)


Jobbar som en kung :D




Varför stå & jobba när man kan sitta?? ;D


Bara sådär mitt i specialsöket så blev Raven lite pussugen♥ Kärlek på högsta nivå♥ ♥ :)


Efter pusskalaset så går det bra att jobba järnet igen :D


Kram♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0