gronstacity -

Besöket...

PUBLICERAT ♥2011-08-08 @ 18:01:07
blev väl inte riktigt så som jag hade önskat :'( Ännu ett till fukteksem, på huvudet ovanför den kinden som han har det andra eksemet. Så det blev lugnande + så fick han även bli rakad en bit på huvudet. Öronen hade det inte blivit någon förändring på alls :'( Så det är bara att börja om från noll + att han även ska få antibiotika i tablettform, som han ska äta i 14 dagar, men det fanns inte på apoteket idag så det ska jag hämta på onsdag. Stackars, stackars liten gullplutt♥





Måste bara berätta att han var helt fantastisk hos veterinären :)) Först när vi kom in så blev det vägning, inga som helst problem att få upp honom på den :) Denna gång vägde han 36,1 kg, förra gången vägde han 35,3 kg, men det har ju blivit mycke belöning också under veckan, eftersom att han har varit såå himla duktig :) In på ett rum, vänta en stund, sen kom veterinären (som vi hade förra gången) Dahnino viftade på svansen, hoppade på henne & ville vara med henne, han satt så snällt när hon tittade på eksemet + när hon tittade i öronen, vilken kille alltså :)) Sen hoppade han upp på bordet & satt så snällt när dom satt kanylen på honom :) Jag är verkligen stolt över att ha en så DUKTIG kille♥ När vi var klar & kom ut & skulle gå till bilen, då drog han som en stolle för att komma till trappen som leder upp till entrén, när inte det funkade så provade han att dra mot den andra dörren vi gick förbi, vilken knasboll, ha,ha, ;) Sista biten fick jag småspringa så han skulle hänga på, så att han inte skulle kasta sig på backen & rulla runt ;) Hade ju inte varit någon höjdare, eftersom att vi inte hade satt tillbaka tratten.

Jag har skrivit det förut men jag skriver det igen, jag har VÄRLDENS BÄSTA hundfröken :) Alltså, hon är helt fantastisk, en ÄNGEL :) Hon ska hjälpa mig med öronen på Dahnino, så att det blir som det ska vara, liksom :)



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0