gronstacity -

Jag skulle väl...

PUBLICERAT ♥2011-08-18 @ 06:46:19
aldrig ha sagt, att det gick så bra att göra rent Ravens öra + att ge honom örondroppar... För när det var dags för andra omgången så var det inte poppis kan jag säga :/ MEN jag testade med att han fick slicka i mjukosttuben & då gick det ju kanonbra :) Så bara att hoppas att det funkar även nästa gång. Bara han får mjukost så får man nog göra vad som helst med honom ;) Han är helt galen i mjukost :)) Brukar även använda den när han ska få klorna klippta, klippa under tassar, osv, Mjukost är guld värt :D

koMMenTarer
Postat av: Silvana

Mjukost är bra, det använde Annika på Mela, när jag var där och klippte klorna på henne. Kram

2011-08-26 @ 09:59:08
URL: http://emmy-lie.bloggplatsen.se/
Postat av: Pernilla

Svar till Silvana: Jaa mjukost är helt suveränt :) Kram

2011-08-26 @ 13:47:53
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0