gronstacity -

Återbesöket :)

PUBLICERAT ♥2011-12-15 @ 17:51:00
Återbesöket gick kanonbra :) Han sprang upp för trappen in till veterinären, (som vanligt) tokfrans där ;) Men han har ju inte några dåliga minnen därifrån heller så, så det är väl egentligen inget konstigt. Han var såå DUKTIG när han skulle röntgas & kollas på, vicken grabb♥ jag har :) Det är så lättsamt när man är dit för när man säger "Bordet" så hoppar han upp direkt :) Han har fått droppar till ögonen + cortison å penecillin, så nu ska han bli piggelin :)

Den 28 december ska vi ner på nästa återbesök, för att kolla ögon & hals.

Som ni förstår så blev ju detta "kalas" mer än dyrt kan jag säga.... 10.905:- TUR att man har dom försäkrade, säger jag bara :) Så för mig kostar det "bara" 2500:- (självrisk) + nån avgift på 125:- som vetrinären tar ut för att dom fixar med försäkringsbolaget.


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0