gronstacity -

DÅLIGT med...

PUBLICERAT ♥2011-06-20 @ 17:56:21
uppdatering här, jag VET, men tiden räcker inte till ibland...
Barnen har haft avslutning, Johanneh slutade på torsdagskvällen den 9 juni, Steffen slutade på fredagen den 10 juni & Nicoline hade avslutning på måndagskvällen den 13 juni, så det är sommarlov för dom, härligt :) Men man kan ju undra om det verkligen är sommar??... Flera dagar har det varit regn, ruggigt & kallt, vissa nätter har temeraturen knappt legat på 8 grader...

Fredagen den 17 Juni skulle min mormor ha fyllt 80 år, om hon hade bott kvar här på jorden, men hon flyttade till himlen den 30 januari 1992, jag saknar henne♥ Hoppas att dom firade henne där uppe med dunder & brak :))

I fredags så var jag, Nicoline & Johanneh ner till veterinären på Södra Berget & gjorde ögonlys & den var UA :) + så gjordes det höft & armbågsröntgen på Raven♥ Men där får man vänta i ca 10-14 dagar innan man får resultatet, men så fort dagarna går nu för tiden, så vips har det gått dom där dagarna & man får svaret :) Jag är så himla mallig över Raven som gjorde det bättre än bäst i fredags, så duktig med tanke på att han är som han är, när det gäller att träffa nya människor, men detta fixade han kanon, MVG måste jag säga :)) Min älskade lilla Pusspojke♥ Vi träffade Ewa (Ravens uppfödare) där också, hon var där med sina 5 söta små Australian Shepherd valpar, men Raven ville då rakt inte vara med dom små läskiga hårbollarna, hi,hi, ;)



Kram ♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0