gronstacity -

Som det kan bli ibland...

PUBLICERAT ♥2011-10-09 @ 21:39:47
Ja, vad säger man?? Imorse, kl var väl runt 7 & ganska så mörkt inne, när jag stog framför teven & kollade på ett intressant program, så hoppar Raven på mig & han är såå GLAD, vilket jag inte förstår varför han är, precis då... Är så inne i programet på teven ju... Men när jag känner nått mjukt & lent mot handen, så får jag se att han har en FÅGEL i munnen, en Björktrast (Snöskata) :O En ganska så stor fågel runt 25 cm. Tänker inte längre än näsan räcker, (beror med all sannolikhet på att jag blev lite skärrad, för döda djur är inte trevligt) så jag släpper ut Raven vilket gör att han får sig världens BRAKFRUKOST ;)

Jo, han ÄR ju en APPORTERANDE Fågelhund, han ska ju BÄRA dom, men INTE äta dom ;) Han bar den ju också jättefint INNAN jag släppte ut honom, hade jag inte gjort det, så hade jag nog fått pippin, men, men, han fick sig ju en rejäl frukost iaf ;) & ingen lär ju vara gladare än Raven ;)

Troligast så hittade Raven pippin under köksbordet, där Lill-Fiz bara hade lämnat den, dom ska väl för tusans äta upp det dom fångar... förbaskade katta ;)

Läskigt med döda djur, så TUR för mig att man kan använda Golden Retriever (apporterande fågelhundar) till annat än att jaga pippifåglar ;)



Fy bubblan vilket ruggigt väder det har varit idag, brrrrr.
Hoppas på bättre väder imorgon :)

Nu: fortsätta sticka några varv på mina första torgvantar :) Har försökt att gjort ett eget mönster, inte så lätt men jag tror att det funkar, hoppas jag iaf :) Den ena blev ju iaf skaplig.
Sen: Sova GOTT :)
Kram♥


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0