gronstacity -

Igår var det kurs igen...

PUBLICERAT ♥2011-09-16 @ 08:06:03
med Dahnino, JÖSSES!! ;) Alltså, jag tror aldrig att jag har sett en sån ÖVERDRIVET LYCKLIG hund nångång :D Han var alldeles stollig på bordet när han skulle snoka svamp i burkarna, han gick an så att han t.o.m. ramlade av bordet,  har aldrig hänt, (han gjorde inte illa sig) vilken syn, ha,ha, ;) STOLLE!!

Överlycklig att få köra på banan :) Carita får sig några pussar också :)


Andra omgången skulle han snoka efter svamp i burkar som stog på golvet, men han var inte ett dugg intresserad av att lukta efter nån svamp inte...


Så jag fick ta den burken som innehöll svamp & sätta den under snoken på honom & belöna :)
Han var ju inte såå sugen på att lukta i burken, men till slut så :)



Efter att han fått snoka några gånger i burken med svamp, så provade vi igen, lite snabbare, han hängde på MEN han slog till burkarna med tassen så att dom tippade, ha,ha, tokfrans ;)


Jag frågade om han kunde visa vart svampen var & det hade han koll på & gick direkt till burken med svamp i :D VILKEN kväll alltså, ha,ha, ;)

Bilderna har jag lånat av Hundfröken Carita, Tack :)

Bilder kommer senare :)

koMMenTarer
Postat av: Malin

Sv: Tack så mycket, det värmer :) KRAM till dig!

2011-09-23 @ 13:58:37
URL: http://goleft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0