gronstacity -

SJUK....

PUBLICERAT ♥2012-01-15 @ 22:21:49
så ini vassen :/

Jag vill bli FRISK, NU!! Börjar bli jävligt trött på detta... Så fort man gör det minsta lilla, så känns det som om liemannen ska knacka på när som helst, typ :/

Hosta, lunginflammation, troligast luftrörskatarr, jobbigt & ansträngt att andas, helt orkeslös, "täppt" i ena örat, kan känna liite lukt men INGEN smak, sover en till 2 timmar sen vaken i några timmar sen sova i nån timme, känns som om jag aldrig har varit så här sjuk nångång, men så säger man ju varje gång ;)

Jag brukar inte gnälla i onödan,, men nu känner jag mig som en sjuk karl... sådär med nära döden upplevelser ni vet ;) :P




koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0