gronstacity -

2007-11-26 Dagens Namn ~*~LINUS~*~ GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2007-11-26 @ 09:00:15

image22

Blev ju sent igår igeeeen, tror jag satt vid datorn
till kl. 02 nånting....Gick & la mig men då fastnade jag i nått program på teven, så kl var nog
över 3 INNAN jag knoppade.....
hmm jag börjar bli en riktig NATTSUDDARE ju, INTE bra det inte.....
Så jag kan ju säga att jag är ju mosigare idag än igår =0/

image23

Hade ställt klockan på 05.45 för att kunna snooza några gånger + ha tid på mig att väcka barnen så att
dom skulle hinna med skolbussen, tror ni att jag hörde klockan??
Näpp!! Jag vaknade 6.45, fick liv i ungarna & fick skjutsa dom på skolan.

Nu ska voffsingen få lite käk, sen är det dags för morgon promenixen =0)
Sen ska jag VILA!!
♥Tjingeling♥ så länge =0)


image30

Ja då har vi varit på promenad då, men HUA va det blåste.                            
Dahnino hade jämt göra med att jaga snö & löv som yrde omkring =0)

image30
 

Kom att tänka på en sak härom dan när katalogen image26 kom... (Klicka på loggan för att komma dit) För er som inte vet vad det är för en katalog så kan jag berätta, JO det är killarnas bibel !!

NU till det jag skulle berätta: När pojken var liten, runt 3 år så hade
han ju upptäckt att han hade en sån rolig grej som satt där mellan benen....
ja precis, snorren!!
Han klämde & drog ja rent av misshandlade den där
stackars snorren, tyckte ju JAG då!!
Så jag sa: Men lilla gubben, om du håller på så där så kommer ju snorren att gå sönder ju.....
ja men VAD säger man då??
Och han svarade: Det gör ingenting för vi kan köpa en NY på Clas Ohlsons.....hi hi hi


NU: ska jag försöka göra NÅN nytta här.
♥Tjingeling♥ så länge =0)

image27

Go' kvälls!!
Men vad besvärligt det var att logga in ikväll då.....
Fick prova FLERA gånger, TÄNKTE ge upp men SKAM den som ger sig ;0)
Besvärligt att ladda upp/infoga bilder också....

Jaa så mycke nytta blev det ju inte gjort här inte..... satt väl kvar vid datorn ett tag, sen surra i telefon.
Ungefär vid halv3 så hoppade Jag & Johanneh in i duschen, så vi skulle vara klar när Steffen kom hem från skolan, för då i väg till Fränsta på ICA & hämtade ut ett paket
med en julklapp & födelsedagspresent i förskott till Steffen.
Passade ju även på att handla lite mjölk, fil & sånt......
Hem...

image9image9

Kasta i mig lite fika innan jag skulle skjutsa bort Steffen, Johanneh & deras pappa på Nicolines köravslutning
som började kl 18.
Jag hade ju så jättegärna velat vara med på avslutningen, med pyssel, fika & fått lyssna när dom sjöng.


image30

Men 18.30 börjar ju valpkursen så jag blåste dit direkt när jag släppt av dom.
Valpkursen gick bra idag, det är så himla kul!! Jag har gått en valpkurs redan så det här är en fortsättnings-valpkurs. Om det är någon som undrar, så går jag
på valpkurs hos Carita Eriksson, en helt underbar människa måste jag säga!! =0)

Nää nu MÅSTE jag lägga mig!! För imorgon ska jag & mamma ner till stan & shoppa lite =0)
Det ska bli skoj att få vara med mamma hela dan!! Okej Jag ERKÄNNER, jag ÄR en mammagris!!

♥Tjingeling♥ =0)

" Det som göms i snö, kommer upp i tö." ;0)


& sov gott ALLA!!


koMMenTarer
Postat av: Lizzen

HA HAA HAA undra om jag också kommer få nån snorredragande grabb?KRAM och välkommen till bloggvärlden

2007-11-26 @ 15:21:20
URL: http://LizzenB.blogg.se
Postat av: ~*~NiLLah~*~

Lizzen: Jahaa det är bara vänta & se, ganska troligt att han BLIR det, för han har väl liksom resten av gänget 280% NORDSTRÖMS i sig ;0)

Tack tack!! Får se vad det blir av detta bloggande, men man måste ju prova & se... KRAM

2007-11-26 @ 17:14:44
URL: http://gronstacity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0