gronstacity -

Fredag & ÄNTLIGEN jullov...

PUBLICERAT ♥2008-12-19 @ 13:17:22
för barnen men även för mig =0) Nu slipper vi höra väckarklockan på några mornar, SKÖNT!!

Vi kom ju hem ganska så sent igårkväll, som vanligt när man är till stan!!

Igår innan vi for till stan så var jag & Lillgubben till hans bästa kompis T så dom fick busa järnet =0) Jag glömde ju såklart almanackan hemma som jag skulle posta igår... Så snart ska vi dra upp till Fränsta & posta den idag istället!!

Lite bilder på Grabbarna Bus =0) (Dålig kvalité!!, jag vet men dom är knäppt med mobilen & blir inte såå bra alla gånger...)





Dom har såå himla kul när dom leker =0) Det är så skojigt att titta på dom!! Det är ju verkligen skillnad på ras men dom har såå himla skoj!!

NU ska vi dra till Fränsta

Puss & kram på Er!!
Ha en Bra dag!!

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Underbart att se dessa kompisar ha så roligt. Översta bilden talar sitt tydliga hundspråk!

2008-12-19 @ 14:50:20
URL: http://metrobloggen.se/golden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0