gronstacity -

30/1 2008 Dagens Namn ~*~Gunilla & Gunhild~*~ GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2008-01-30 @ 06:41:17
image159
I går besiktade jag bilen, men det blev ju ombesiktning så klart  ='0(
Måste byta bromsslangar, Okej får väl vara glad att det inte va mer!!

Min "Lillgubbe" är sjuk, han har feber, ont i huvudet & hosta, STACKARS!!!
Peppar, peppar så har vi klarat oss från magsjuka i alla fall!! Verkar ju som om de flesta har åkt dit på det!
Magsjuka är ju det VÄRSTA som finns!!


image160
♥Idag är det 16 år sen min mormor flyttade till himlen. Jag saknar hon så himla mycket!!
Men jag är glad för allt som hon lärde mig & all den tid vi fick tillsammans!!♥
image161
image160

NU: Väcka mina underbara tjejer så dom kommer iväg på skolan!!
♥Tjingeling♥ så länge =0)
image162




koMMenTarer
Postat av: veronica.w.

Jag har alla tre ungarna hemma i feber och förkylning, det kom efter magsjukan...hur kul som helst...NOT
Ha de

2008-01-30 @ 09:44:04
URL: http://veronica74.blogg.se
Postat av: Lizzen

Ja lillmomma din,hon gjorde för jäkla god hmmm det där med sparris??Mmm minns du vad vi gjorde på badrummet när vi hälsade på i Stockholm??Haaaaa haaa haa.....-Näää vadååå????Vi har inte rökt...

2008-01-30 @ 17:13:14
Postat av: Nillah

LiZZen: Hi, Hi, nähää vi har ju ALDRIG rökt i nåt badrum inte ;0P

2008-01-30 @ 22:07:32
URL: http://gronstacity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0