gronstacity -

31/1 2008 Dagens Namn ~*~ Ivar & Joar ~*~ GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2008-01-31 @ 08:21:29
image168Alla!!

Jaha då är det torsdag då, REDAN!!?? Tyckte nyss det var måndag!! Oj Oj vad dagarna rusar iväg ibland...
Men FY vad kallt det är ute, 15 MINUS!!
Nicoline vaknade i natt & sa att hon mådde illa, Å NEJ!! INTE magsjuka NU, när vi har klarat oss såå länge från det... Men hon hade nästan 40 i feber så det var ju inte så konstigt att hon mådde illa!! Hon fick en alvedon & efter en stund kände hon sig bättre!! PHU!, vilken lättnad att det inte var magsjuka, ÄN i alla fall!!

NU: Ut med voffsingen så han får "morgonpinka"
SEN: Göra mig klar & uträtta lite ärenden.

♥Tjing♥ så länge!! image169




koMMenTarer
Postat av: Din vän

Näee va tråkigt med sjuka ungar,mina har nyss kvicknat till igen dom.Ska på vc idag och kolla GALLHELVETE och S ska kolla snoken igen.För han luktar ju blähä och det MÅSTE vara nått fel.Gör dom inget idag så blir jag VANSINNIG.KRAM

2008-01-31 @ 08:45:49
Postat av: Nillah

MIN vän: SE till så att du får TA BORT GALLHELVETE!!
Ja men det är ju klart att d MÅSTE vara nåt fel när han luktar på d där viset!! HOPPAS verkligen att d ordnar sig med detta nu!! KRAMIZAR & PUZZISAR på dig!!

2008-01-31 @ 10:34:52
URL: http://gronstacity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0