gronstacity -

Go'kvälls Alla!!

PUBLICERAT ♥2008-01-31 @ 21:58:40

Har nyss varit ute & gjort natti natti med voffsingen. Steffen är i alla fall lite piggare så han var med på kvällspromisen. Johanneh är väl också på bättringsvägen, men Nicoline har haft hög feber HELA dan!! STACKARS liten!!
Jag har i alla fall klarat mig från feber, ÄN i alla fall.... Det MÅSTE ju bara bero på att jag har SÅÅ REJÄLA vinterskor!!! image172 Jag tror jag svimmar av skratt!! Jag förstår er som fattar noll av detta..... men jag fick en kommentar på bloggen.....

I morgon ska mammsen & jag till stan, först ut till Birsta en snabbis, sen ska vi äta på KINA, MUMS!! säger jag bara!! Efter det ska vi på Bergsåker. Nää nu ska jag surfa runt lite på nätet.
Så puss & go'natt ALLA!!

En bild på Godingen =0)

image170

OCH

 en bild på mina rejäla Vinterskor  ;0)
image173



koMMenTarer
Postat av: veronica.w.

Ha ha haaaaaaaaaaaaaaaa...jag tror jag dööööör!!!!!
shipp
shipp shipp...efter andan**
Ha det bäst!!

2008-02-01 @ 10:11:16
URL: http://veronica74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0