gronstacity -

Slutat blogga? Nej, nej!!

PUBLICERAT ♥2008-01-27 @ 10:47:03
image134
Nu var det ett tag sen jag skrev nåt, men datorn pajade i början av december....så den 24 januari fick jag hem min nya dator =0) Jippi!!
Det va inte kul när den pajade kan jag säga.... Jag satt & surfade runt, jaa & då sitter man ju som i en egen liten värld liksom, & helt plötsligt smäller det utav bara faan!! Höll på att ramla av stolen, TYP! Datorn pajade & det luktade bränt i hela huset. Snacka om att jag blev rädd!! Det small & sen blev det kolsvart såg INGENTING!! Det här var vid ca 4 på morgonen & vid halv 5 så smäller det borta på kraftstationen & lyser upp typ hela Grönsta.... =0/

NU: Stoppa nåt i magen & sen gå ut med voffsingen, blir nog skogen tror jag så att han kan vara lös!!

Han blir bara finare & finare =0)
♥Tjingeling♥ så länge!! image137
Jaa idag har det inte hänt så mycket....Tvättat 3 maskiner i alla fall, så nu är det bara 103 kvar ;0P
Plockat undan & vikt lite (MYCKE) ren tvätt. Varför gör man det inte på en gång????
Det blev skogen med voffsingen iaf, skönt väder fastän det blåste!!
Lite bilder på snyggingen: (Klicka!! Så blir bilden större!)



Till middag blev det hamburgare med pommes, MUMS!!
Nää NU är det dags att lägga sig! Brukar ju låta så, sen kommer jag inte i säng förrän typ 2 halv 3 =0/
OJ! MÅSTE fixa en besiktningstid!!
♥Tjingeling♥
image141
                          &
image142 ALLA!!!

                     





koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Ja det var nog en jäääävla smäll asså...KUL att du fått dator igen nu!Å Danne ser lite trött ut på kortet hahaaa.KRAM

2008-01-27 @ 13:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0