gronstacity -

Fredag...

PUBLICERAT ♥2008-11-07 @ 07:42:51
IGEN?? Den här veckan har verkligen gått fort!!

Igårkväll var jag på kurs med Lillgubben. Vi har börjat en ny kurs nu, istället för aktivitetskurs (agillity) så tränar vi nu olika moment i tävlingslydnad, så som fot, stanna kvar, rutan m.m. Lillgubben var ju lite flamsig först men det var ju inte så konstigt... Hans bästa vän var ju också med på kursen så han blev nog lite brydd att dom inte skulle leka när dom sågs. Men efter ett tag så brydde dom sig inte om varandra utan gjorde det vi skulle =0) BRA träning det med!!

Idag har jag tänkt att jag skulle ta tag i städningen & tvättningen, har lagt i en maskin som snart är klar. Men det är ju såå mycket annat som är roligare. Men jag ska försöka skynda på så att jag blir klar fort, om det nu går att bli klar... Jag har ju nästan hela fm på mig eftersom Lillgubben inte vill ut & morgonpinka förrän kl 11 halv 12 ungefär. När barna hade lov så blev det tidigare, typ vid kl halv 10. Men nu är dom ju i skolan igen så nu blir det senare & senare varje dag. Han är inte morgonpigg direkt, han kliver upp en sväng när jag väcker barna men när dom väl är uppe så går han & lägger sig igen & sover fram till 11, 12 & ibland ända till kl 13!!

NU: Kolla bloggar (Blir som ett beroende, liksom...)
SNART: Hänga tvätt
SEN: Plocka i diskmaskinen (Jag är verkligen GLAD att jag har den)
SENARE: Dammsuga (Inga söta & små dammråttor här inte, utan här är dom typ som värsta Tyrannosaurus rex (12-14 meter lång, vikt 6-7 ton) ;0P

Tjillevippen på en stund!!

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Vilken lustig vovve du har. Sover till 11! Min lilla kan sova ganska länge men Selma hon tycker allt efter sju är för länge! Idag är hon dock trött efter träningen igår och sover sött.

2008-11-07 @ 08:22:01
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Sofie

Jag vill oxå ha en diskmaskin!;)

2008-11-07 @ 12:50:25
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0