gronstacity -

Lite funderingar...

PUBLICERAT ♥2008-11-15 @ 10:00:51
på bla: 
*Varför upptäcker man alltid att katten har mask, när allt är stängt?

*Varför går tiden så himla fort när man har en tid att passa?

*Varför går tiden så sakta när man väntar på något?

*Varför vaknar man före väckarklockan, när man inte måste upp?

Blir ett kort inlägg detta för nu ska jag ut med Lillgubben & ge han mat + träna & leka med honom =0)
Efter det blir det frukost innan jag far & handlar, så slipper det ju bli såå mycket onödiga grejjer. Nicoline har som önskemål att vi ska äta tacos idag & det blir det tror jag för det är ju såå himla mumma



Puss & Tjillevippen på en stund!!

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Viktiga frågor att fundera på. Bilden på din lillgubbe får mitt hjärta att smälta för han påminner lite om min underbara Ebba som jag miste för lite sen. Så söt!!

2008-11-15 @ 11:55:03
URL: http://metrobloggen.se/golden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0