gronstacity -

~*~Lördag~*~

PUBLICERAT ♥2008-11-22 @ 09:14:43
Hejsan svejsan ALLA!!
Här snöar det för fullt & det är 6 grader kallt!! Det är bara solen som fattas!! Idag är det storstädning som gäller här, fastän det finns ju mycket roligare saker att göra, men ibland så bara måste man göra tråkiga saker också!! Det roligaste med städning är ju när det är klart!!

Igårkväll var jag till min bästaste L-L på Aloe Vera Party med fotspa!! Mysigt var det!! Skönt också för den delen =0) Det är inte så ofta man tar sig tid att ta fotbad... Men det är ju såå skönt!!

Jag måste ju även komma ihåg att lämna in Lotto med joker & hoppas på turen, att jag vinner =0) Konstigt att dom alltid drar fel nummer... ;0)

Snoriga & hostiga är vi också men Johanneh har klarat sig, än så länge!!

Nää, om jag ska få någonting gjort här idag så är det bäst att sätta fart!!

Ha en BRA dag ALLA!!
Tjillevippen på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Sofie

Vilken fin bild!! :)

2008-11-22 @ 21:55:50
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Men vilken gullig bild! Visst är det underligt med de där lottodragningarna, det måste vara något fel nånstans.

Tack för din kommentar hos mig!

Ha en fin fortsättning på helgen. /Ingrid

2008-11-22 @ 23:52:46
URL: http://dagbok.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0