gronstacity -

Sitter & väntar på...

PUBLICERAT ♥2008-11-05 @ 14:55:13
att klockan ska bli 15.30 för då ska jag skjutsa mammis till doktorn. Stackars lilla mammis, hon har fått en massa blåsor & sår i munnen så hon kan ju knappt äta något för att det gör såå himla ont.

På fm så ringde jag till C angående min praktik & vilken dag som passade bäst att jag hälsade på. Så på tisdag fm så ska jag fara ner & hälsa på, spännande =0) Så jag börjar alltså min praktik den 17 november & inte den 10 som jag har skrivit i ett tidigare inlägg.

Jag vill ha Photoshop men det är ju så förbaskat DYRT!! Okej det är väl säkert värt varenda krona, men ändå...
Just nu har jag en provperiod på 30 dagar som snart är slut... Jag tycker ju att det är så kul att göra egna bilder & sånt + att det finns ju massor med kula grejjer man kan göra med photoshop!!


Nää nu måste jag dra...

Tjillevippen på ett tag!!



koMMenTarer
Postat av: Sofie

Det är ju på min arbetsplats du ska ha din praktik!! Läste det i personalpärmen idag! SKOJ! :)



Och för att svara på frågan, JApp jag har Photoshop. Bloggandet skulle bli döööö tråkigt utan det, tycker jag. :D

2008-11-05 @ 15:29:07
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Nillah

Svar till Sofie: Jaha jobbar du DÄR! Jag trodde att du jobbade i Matfors??? Vad jag nu har fått det ifrån???... Jag har nog drömt det kanske?. Vad KUL att du jobbar där för då känner jag ju iallafall EN =0)



2008-11-05 @ 17:47:16
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jo men jag jobbade i Matfors för några år sen. Har jobbar här i snart 5 år. :)

2008-11-05 @ 18:21:31
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Me to want photoshop....Sofie har....hmmm???Du ska börja på hennes jobb??Nu smider man planer här hehe...FULING som jag är!KRAM

2008-11-05 @ 23:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0