gronstacity -

Tisdag!!

PUBLICERAT ♥2008-11-25 @ 08:10:47
Hejsan svejan på er ALLA!!
Jag hade iallafall tur igår, Lillgubben ville inte ut & morgonpinka förrän klockan var 13.30!! Snacka om sömntuta!! Jo, det är verkligen skönt att han inte vill ut tidigt på morgonen =0) Fastän det blåste så himla mycket igår så var det ändå skönt ute!!
Mycke snö har det ju kommit, mysigt =0) Hoppas bara att den får vara kvar nu då!!

Jag känner mig fortfarande inte pigg men förhoppningsvis så är det på väg att vända, för jag har iallafall ingen feber nu =0) Bra det, för jag måste uträtta lite ärenden idag!! Men nu ska jag läsa lite bloggar & sen stoppa något i magen. Efter det ska jag ta & krypa ner under täcket & slötitta på teven & försöka sova en stund!! Blir ju lite dåligt med sova när man har hosta!!

Puss & Kram!!
Tjillevippen på en stund!!

~"Den friske har många önskningar, den sjuke bara en!!"~


♥Våran LillTotte♥
Namnet är efter hennes mamma, som vi trodde var en pojke när vi fick hem henne!! & som det senare visade sig, att det inte var  ;0D

koMMenTarer
Postat av: Linnea

Heej=) Ja men då är det underbart om det funkar för er!:) Ha det bäst å hälsa familjen!

2008-11-25 @ 10:02:06
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Sofie

SKÖNT att ha en morgon trött hund! Här är det tvärtom :-/

2008-11-25 @ 17:24:39
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0