gronstacity -

Go'natt!!

PUBLICERAT ♥2008-09-25 @ 00:40:15
Idag har jag fått liiite gjort iallafall, fastän datorn funkar ;0D
Jag & Johanneh for till Fränsta för jag skulle uträtta lite ärenden där, men innan vi uträttade några ärenden så tog vi en promis med vovven. Åh! Va mysigt det va att gå där & småprata lite om allt möjligt & det var ju såå himla skönt väder =0) När vi var klar i Fränsta så for vi till mammis på Björnbiten & skulle plocka upp Nicoline där, för hon hade stannat kvar på skolan & jobbat. Duktig Tjej jag har =0) Vi passade på att mumsa i oss hamburgare & pizza innan vi for över till konsum & handlade. Sen iväg på bibblan & lämnade igen en massa böcker som jag & barnen lånat. Sen blåste vi hem & lastade ur bilen. Jag & Lillgubben for iväg på aktivitetskurs, kul att va med igen =0) jag var ju borta förra gången det var + i söndags var jag borta från specialsöket. Vi var inte hemma förrän kl va 22, blir ju lite mycke surr ibland =0) Sen har jag pratat med mammis i telefon, tills nyss. Men NU ska jag lägga mig & sova, känner mig helt slut, så det ska verkligen bli superskönt att krypa under täcket!!
Sov gott!!

Dahnino tränar att gå slalom =0)



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0