gronstacity -

~*~Lördag~*~

PUBLICERAT ♥2008-09-27 @ 11:40:16
För min del är det jobb idag, hos mammis =0)
Men jag börjar inte förrän kl 14.

Töserna ska iväg till en kompis på kalas kl 13. Igår var dom på disco på skolan.
Johanneh hade inte haft så roligt för hon hade längtat efter mig, ♥go'ungen♥ min!!
Då kom jag att tänka på när jag & Steffen var i Stockholm... Nicoline & Johanneh var med sin pappa då & Johanneh frågade han när jag kom hem & han svarade: jaa men hon kommer ju hem snart... Jaha, om jag lever då...

Håller på att tvätta för fullt, tänk att det verkar som om det aldrig tar slut på tvätt
Men man ska väl vara himla glad att man har nåt att göra, för det finns ju dom som inte gör annat än att rulla tummarna hela dagarna, det måste vara trist!!

BUS med BÄSTA apan =0)

(Klicka om du vill...)



Nää nu måste jag fixa lite här innan vi ska iväg.

Ha en BRA lördag ALLA!!

På ett tag!






koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0