gronstacity -

Till Minne Av Madde

PUBLICERAT ♥2008-09-19 @ 23:34:52
Den 15 september somnade Madde in efter en svår cancersjukdom.
Personligen kände jag aldrig Madde, även om hennes fina personlighet och positiva
inställning lyste rakt genom dataskärmen och in i mitt (och många andras) hjärta.



Nu har det startats en insamling till minne av henne och jag hoppas att alla som
läser detta går in och skänker en slant. Vi ska besegra "den jävla idioten", som Madde
själv kallade sin sjukdom. Men för det krävs pengar, så nu tycker jag att vi alla ska ta
vårt ansvar och göra vad vi kan. Tillsammans gör vi stor skillnad och varje liten krona
är verkligen betydelsefull!

Klicka här för att skänka pengar



Kopiera gärna mitt inlägg och lägga ut på era egna bloggar,
kanske kan vi då nå ut till fler.

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0