gronstacity -

Var jag piggare...

PUBLICERAT ♥2008-09-24 @ 02:06:24
än pigg för en stund sen, så kan jag ju säga att just nu är det ju iallafall helt omöjligt att ens försöka somna...
Varför? Jo, det ska jag tala om, Lillesyrran har varit här ikväll & nu innan hon skulle fara så gosade hon med en av de stora katterna, Skorpan. Så frågar Lillesyrran mig: Mäh, vad faan är det här, hon har här då?? Säger hon & pekar katta på huvudet breve örat. Jag kollar & ser att det är en fästing, men FY vilket äckligt, vidrigt kryp... Jag fram med fästingborttagaren (som jag turligt nog hade köpt för länge sen) fortare än fort & sa åt Lillesyrran att hon skulle hålla i Skorpan,
medans jag tog bort det där odjuret!!
Skoja vad skönt att Lillesyrran va kvar här,
så jag slapp hålla på med sånt där snusk ensam...Pjhu!!


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0