gronstacity -

Har inte tid...

PUBLICERAT ♥2009-04-14 @ 11:53:07
att sitta vid datorn... Lillgubben är "konstig" han bara skäller & gnäller hela tiden, inne som ute... Ute vill han försöka ta sig ut genom grinden & stängslet (vilket han aldrig har försökt med tidigare) så jag måste ha stenkoll på honom ute, det går inte att lämna honom ute själv en sekund!! Jag tror att det kan vara löptik som spökar men man vet ju inte!! Pratade med Hundfröken om detta men det är ju svårt att veta exakt vad det kan vara. Jag sa om det kanske nu är löptik som spökar så kanske det är dax för kastrering men det tyckte hon inte att man skulle ta till i första hand, om det kanske går att lösa på annat sätt!! Jag fick iallafall tipset att när han satt vid dörren & skällde & gnällde så skulle jag ta honom till ett annat rum & säga åt honom att ligga ner  & se till så att han ligger kvar... Har hämtat honom vid ytterdörren nu ett x antal gånger... Nu har han legat här i köket med mig i ca 15 minuter iallafall =0)  Nu gick han ut i hallen & la sig men han är tyst??? Får väl se hur länge det nu varar...

Lite bilder från kvällspromisen igår =0) Kanonhärligt väder!!

Mycket att snoka på =0)


DÄR var det nån spännande lukt =0)


Ibland måste Lillgubben sitta & vänta så att LillMatte hinner med =0)


Vi såg ganska så många älgspår också!!


Nicoline lekte häst också =0) Hon älskar hästar!! Hon skulle nog ha blivit en häst egentligen ;0P


Han är tyst än...??

Nu ska jag göra mig klar & fixa lite grejjer innan jag ska ner & jobba =0)

Ha en bra dag & kram på Er!!

koMMenTarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

jättesöt hund.=) hur gammal är den?

2009-04-14 @ 18:44:18
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, häst lekte jag oxå när jag var liten! :)

2009-04-14 @ 20:06:50
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Nillah

Svar till Jennie: Tack!! Han blir 2 år den 11 maj!! Skoj att du lämnade en kommentar =0)

2009-04-14 @ 22:20:17
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

tack så hemskt mycket snälla du. jag har också en golden =)

2009-04-15 @ 05:42:49
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0