gronstacity -

Jag måste bara få berätta...

PUBLICERAT ♥2009-04-08 @ 09:51:37
att min Hundfröken är ju bara för go =0) Igår ringde hon & undrade hur det var med mig??? Ehm... Jo det är bara bra med mig!!?? Jaha, men du var ju så tyst i söndags så jag tänkte att det kanske var nåt... Jag förklarade varför jag varit så tyst... det var ju för att dom andra surrade ju så förbannat så jag fick ju inte en syl i vädret ;0P  Ha, ha!!  Jaha, var det så det var, då slipper jag ju gå här & oroa mig då!! Så himla gulligt av henne!!

Ha en bra dag & kram på Er!!

Nåt spännande på teven??

koMMenTarer
Postat av: Sara

Ja, hon är för go våran hundfröken. Igår blev JAG minsann syndabocken i vår grupp för allt surr som av någon anledning alltid blir... Jag som ALDRIG hinner få upp munnen ens en gång! Haha...

2009-04-08 @ 10:57:01
URL: http://snomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0