gronstacity -

ÄNTLIGEN!!

PUBLICERAT ♥2009-05-06 @ 22:57:31
Nu har jag hemtelefon & "vanligt" internet igen =0)

Idag har det varit full fart hela dan!! I morse så for jag ner till Bästa L-L & agerade fotograf för att alpackorna skulle klippas =0)
Det blev några kort,, Ha,ha ganska så många kort blev det faktiskt =0)

Alpackor med ull...


Och utan...


Dom ser ju allt lite lustiga ut när dom har blivit klippta =0P


Det föddes ju ett litet hingstföl på gården också, den 3 maj om jag inte minns helt fel!! Hur söt som helst ju =0)






Nu ska jag ta & hoppa i säng så
Natti, natti & Kram!!

koMMenTarer
Postat av: Camilla

Tjenixen!!



ÅÅÅÅ så söta :) bebisen var såå sööt med sin tröja..



Ja visst är det lustigt att den fungerar i fox??



Där fannar jag noll.



Ha en trevlig torsdag.. Camilla <3



2009-05-07 @ 13:56:28
URL: http://dannelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0